Bekijk de video

Klantcase: ROBIN

ROBIN ontwikkelt software waarmee online bedrijven de consument direct kunnen helpen. De software zorgt voor betere, snellere en vooral persoonlijkere service. ROBIN gelooft dat persoonlijke service de kracht van de winkel is. Want ook in deze digitale tijd doen mensen nog steeds het liefst zaken met mensen. En dat persoonlijke contact is precies wat ROBIN van zijn partner in mobiliteit verwacht.

Waarom ROBIN voor WagenPlan kiest

Persoonlijk contact

WagenPlan begrijpt dat het managen van onze mobiliteit een taak is die ik naast mijn normale werk doe. Ik wil er dus zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn. Als ik een vraag heb, wil is snel geholpen worden. Het helpt me enorm dat ik de mensen van WagenPlan ken, dat ik weet wie ik moet bellen en dat ze mij ook kennen. En omdat ze op de hoogte zijn van mijn situatie kunnen we snel schakelen. Dat is het grote voordeel van kleinschaligheid.

Gemak, vertrouwen en plezier

Een auto leasen is niet moeilijk, maar goede, persoonlijke service vind je niet zomaar. En dat is wel waar WagenPlan het verschil mee maakt. Dat zie ik ook in onze business. Het rendement van persoonlijke service zit hem in gemak, vertrouwen en plezier. Dat resulteert natuurlijk in een hogere klanttevredenheid. Het heeft echt zin om daarin te investeren.

Geen verrassing

Persoonlijk contact zorgt voor een prettige sfeer. En dat is precies waarom ik het zo fijn vind om met WagenPlan zaken te doen. Voor mij is het dan ook geen verrassing dat ze ook dit jaar weer tot Beste Leasemaatschappij van het jaar zijn verkozen.

leaseregeling nog actueel, wagenparkbeheer

.
Waarom WagenPlan?
  • Persoonlijke ondersteuning
  • Compensatie CO2 uitstoot
  • Geen verrassingen achteraf
  • Hoge klanttevredenheid
8.4
Gebaseerd op
844 reviews
Bekijk rapportcijfers
Kunnen wij je helpen?
Chat online